11 клас мистецтво

Урок № 13

Тема: Сакральний живопис.

 https://docs.google.com/document/d/1JRFwKjF5kPhivhwMJIC8M5shxk3aFNOy/edit


1.Перегляньте презентацію на вайбері.

2.Прочитати конспект уроку

3.Записати основні тези у зошит.

4.Домашнє завдання: Дослідіть сюжети й символику готичних вітражів,технологію їх виготовлення. Подивіться документальний фільм "Вітражі Шартрського собору".


Урок № 14

Тема: "Титани"епохи Відродження та їхні шедеври. 

1.Перегляньте презентацію на вайбері.

2.Записати основні тези у зошит.

3.Домашнє завдання:

1)надати відповідь на запитання у письмовому виді у зошиті і відправити на перевірку на сайт NZ.UA

  а)Схарактеризуйте особливості живопису епохи Відродження

  б)У яких жанрах прославилися "великі і малі голландці"

  в)Чиї імена запам,яталися,назвіть конкретні твори,висловіть           власне ставлення до них.

2)Ознайомтесь самостійно з твочістю Леонардо да Вінчі. Переглянути к/ф "Код да Вінчі".


Урок № 14

Тема: Урок-диспут. "Сторінками інтелектуального трилера Дена Брауна "Код да Вінчі".

1.Перегляньте к/ф "Код да Вінчі".

2.Домашнє завдання: Написати невелике за розміром есе про свої враження від фільму.

Урок № 14

Тема: Золота доба іспанського живопису.

1.Перегляньте презентацію в Вайбере.

2.Домашнє завдання:створіть веб-галерею європейського живопису(презентація)

                                         Урок № 20

Тема: Франція.Батьківщина музичного експресіонізму і шансону.

Велікобрітанія.Загадка "Бітлз".

1.Перегляньте презентацію в Вайбере.

2.Домашнє завдання:1.Де і як зародився шансон 2.всесвітньовідомі шансон,є (вибрати одного та надати інформацію,якісь цікаві факти тощо)3.Битлз (надати інформацію,якісь цікаві факти тощо).

               Урок № 28

Тема: Живопис.Графіка.Народний живопис:Козак Мамай.

1.Перегляньте презентацію.

2.Законспектуйте основні тези та визначення у зошиті.

3.Домашне завдання:дослідити образ козака Мамая у мистецтві.

                             Урок № 28

Тема: Живопис.Графіка.Розвиток історичного,побутового,пейзажного жанрів.

1.Перегляньте презентацію в вайбері.

2.Законспектуйте основні тези та визначення у зошиті.

3.Мистецький проект з комп,ютерною презентацією(за вибором)"Мистецька Шевченкіана","Майстри народного живопису".

Урок № 41

Тема: Український музичний фольклор.

1.Перегляньте презентацію в вайбері.

2.Законспектуйте основні тези та визначення у зошиті.

3.Завдання на вибір:"Дослідіть творчість Григорія Сковороди"

"У мережі Інтернет знайдіть різні версії "Щедрика",створені у світі.Презентуйте їх.

Урок № 42

Тема: Фундатор Перемишльської композиторської школи.М.Вербицький.

1.Перегляньте презентацію в вайбері.

2.Законспектуйте основні тези та визначення у зошиті.

3.Завдання на вибір:МП(колективна робота) "І прадади в струнах бандури живуть..."про кобзарство в Україні.

Урок № 44

Тема: Музика XX століття

1.Перегляньте презентацію в вайбері.

2.Законспектуйте основні тези та визначення у зошиті.

3.Домашне завдання: Знайти цікаву інформацію про сучасних українських композиторів

Урок № 45

Тема: Театр і кіно. Перші професійні актори.

1.Перегляньте презентацію

2.Законспектуйте основні тези та визначення у зошиті.

3.Домашне завдання: 1.Знайти цікаву інформацію про скоморохів.2.Перший український професійний театр.

Урок № 46

Тема: Театр і кіно. Перші професійні актори.

1.Перегляньте презентацію в вайбері

2.Законспектуйте основні тези та визначення у зошиті.

3.Домашне завдання: Мистецький проект "Лесь Курбас-реформатор українського театру"

Урок № 47

Тема:Століття українського кінематографу. .

1.Перегляньте презентацію в вайбері

2.Законспектуйте основні тези та визначення у зошиті.

3.Домашне завдання: Оберіть топ-5 акторів-кумирів(презентація) та топ-10 українських фильмів (художніх,анімаційних,документальних тощо) Завдання на вибір.


Коментарі