9 клас Мистецтво
Урок №1Тема: Школи і лідери європейського модерну
1.Перегляньте презентацію ,запишіть у зошитах основні визначення.
2. Домашнє завдання:«Сходинка творчості». Виконання творчого
завдання. Синквейн «Модерн»
Синквейн
- це творча робота, яка має коротку форму вірша, що складається з п'яти
неримованих рядків.
Синквейн - це не простої вірш, а вірш, написаний за
наступними правилами:
1 рядок - один іменник, що виражає головну тему
cинквейна.
2 рядок - два прикметники, що виражають головну думку.
3 рядок - три дієслова, що описують дії в рамках теми.
4 рядок - фраза, що несе певний зміст.
5 рядок - висновок у формі іменника (асоціація з
першим словом).
Наприклад:
Життя.
Безтурботне, рвдісне.
Навчає, турбує, зачаровує.
Дає шанс бути щасливим.
Мрія.
3.Завдання(повідомлення) присилати на електронну пошту:krm12gusakova@gmail.com або на сайт нз
Урок №2Тема: Школи і лідери європейського модерну
1.Перегляньте презентацію на вайбері ,запишіть у зошитах основні визначення.
2. Домашнє завдання:1.Створіть
ескіз меблів у стилі модерн
2.v Підготуйте коротку доповідь: «Український модерн в культурі
вітчизняного та світового мистецтва»
Завдання на вибір.
3.Завдання(повідомлення) присилати на електронну пошту:krm12gusakova@gmail.com або на сайт нз
Урок №3Тема: Символізм – вступ у ХХ століття
1.Перегляньте презентацію на вайбері ,запишіть у зошитах основні визначення.
2. Домашнє завдання:v Створіть
малюнок «Моє майбутнє» у стилі символізм
3.Завдання(повідомлення) присилати на електронну пошту:krm12gusakova@gmail.com або на сайт нз
Урок №3Тема: Символізм – вступ у ХХ століття
1.Перегляньте презентацію на вайбері ,запишіть у зошитах основні визначення.
2. Домашнє завдання:v Створіть малюнок «Моє майбутнє» у стилі символізм
3.Завдання(повідомлення) присилати на електронну пошту:krm12gusakova@gmail.com або на сайт нз
Урок №4
Тема: Символізм – вступ у ХХ століття
1.Перегляньте презентацію на вайбері ,запишіть у зошитах основні визначення.
2. Домашнє завдання:Уявіть себе дизайнером і створіть ескіз обкладинки диска
музики О.Скрябіна «Прометей» у символічній манері.
3.Завдання(повідомлення) присилати на електронну пошту:krm12gusakova@gmail.com або на сайт нз
Урок №7Тема: "Митці авангарду:кубізм"
1.Перегляньте презентацію,запишіть у зошитах основні визначення.
2. Домашнє завдання: Завдання на вибір 1.)намалювати колаж у стилі кубізму. 2)надати цікаву інформацію про життя та творчість Леонардо да Вінчі,Вінсенто ван Гога, Пабло Пікассо.(одного на вибір)
Малюнки присилати тільки на сайт NZ.UA
На вайбері малюнки не приймаються.
Урок №8
Тема: Митці авангарду: футуризм,кубофутуризм.
1.Перегляньте презентацию,запишіть у зошитах основні визначення.
2.Домашнє завдання:динамічна футуристична композиція на тему танцю як фрагмент оголошення про дискотеку або запрошення на шкільний святковий бал.
Малюнки присилати тільки на сайт NZ.UA
На вайбері малюнки не приймаються.
Урок №9
Тема: Лабіринтами художньої абстракції.
1.Перегляньте презентацію,запишіть у зошитах основні визначення.
2.Домашнє завдання:Міні-твір. Власне тлумачення змісту картини К.Малевича "Чорний квадрат".
Малюнки присилати тільки на сайт NZ.UA
На вайбері малюнки не приймаються.
Урок №10
Тема: Лабіринтами художньої абстракції.
1.Перегляньте презентацію,запишіть у зошитах основні визначення.
2.Домашнє завдання:1.рел,єфна композиція за мотивами українського авангарду.2.фото будівель нашого міста у стилі конструктивізму.
Малюнки присилати тільки на сайт NZ.UA
На вайбері малюнки не приймаються.
Урок №12
Тема: У пошуках художньої експресії. Фовізм.
1.Перегляньте презентацію,запишіть у зошитах основні визначення.
2.Домашнє завдання:декоративна композиція у техниці декупажу.
Малюнки присилати тільки на сайт NZ.UA
На вайбері малюнки не приймаються.
Урок №17
Тема:Мова і види кіномистецтва.
1.Перегляньте презентацію.
2.Запишіть у зошитах основні визначення.
3.Домашне завдання:Підібрати цікаву інформацію "Актори німого кіно" та "Історія виникнення кіномистецтва.
Урок №18
Тема:Мова і види кіномистецтва.Звукове кіно.
1.Перегляньте презентацію в вайбері.
2.Запишіть у зошитах основні визначення.
3.Домашне завдання:Знайти цікаву інформацію про звукове кіно.
Намалювати улюбленого кіногероя.
Урок №19
Тема: Жанри і стилі кіно.
1.Перегляньте презентацію в вайбері.
2.Запишіть у зошитах основні визначення.
3.Домашне завдання:Запропонувати тему і сюжет до фантастичного кіно.
Урок №20
Тема: Жанри і стилі кіно.
1.Перегляньте презентацію в вайбері.
2.Запишіть у зошитах основні визначення.
3.Домашне завдання:Створити рекламу мюзиклу.
Урок №21
Тема: Професії та школи у кінематографі.
1.Перегляньте презентацію в вайбері.
2.Запишіть у зошитах основні визначення.
3.Домашне завдання:Створення ескізів декорацій до фільмів різних жанрів.
Урок №22
Тема: Професії та школи у кінематографі.
1.Перегляньте презентацію в вайбері.
2.Запишіть у зошитах основні визначення.
3.Домашне завдання:Зображення міміки персонажів.
Урок №23
Тема: Українське кіно.
1.Перегляньте презентацію в вайбері.
2.Запишіть у зошитах основні визначення.
3.Домашне завдання:Виготовлення постера або рекламного буклету до українського фільму.
Урок №24
Тема: Українське кіно.
1.Перегляньте презентацію в вайбері.
2.Запишіть у зошитах основні визначення.
3.Домашне завдання:Створити алею кінозірок укр.кіно
Урок №25
Тема: Телебачення: погляд у світ
1.Перегляньте презентацію в вайбері.
2.Запишіть у зошитах основні визначення.
3.Домашне завдання: Ідеї проведення телевізійної шоу-програми
Урок №27
Тема: Фотомистецтво.
1.Перегляньте презентацію в вайбері.
2.Запишіть у зошитах основні визначення.
3.Домашне завдання:1.фотоконкурс "Мандруючи Україною"
3. інформацію про міжнародні конкурси фотографії
Урок №28
Тема: Реклама
1.Перегляньте презентацію
2.Запишіть у зошитах основні визначення.
3.Домашне завдання:1.Зробити власний рекламний плакат
2.Знайти в інтернеті вартість однієї хвилини реклами на різних каналах телебачення
Урок №29
Тема: Збереження мистецьких надбань
1.Перегляньте презентацію
2.Запишіть у зошитах основні визначення.
3.Домашне завдання:1.Знайти інформацію про ЮНЕСКО
Урок №30
Тема: Мистецтво в діалозі культур
1.Перегляньте презентацію
2.Запишіть у зошитах основні визначення.
3.Домашне завдання:1.Користуючись конспектами та інтернетом надайте правильні відповіді(в презентації або в вайбері)
Урок №31
Тема: Мистецтво в діалозі культур
1.Перегляньте презентацію в вайбері
2.Запишіть у зошитах основні визначення.
3.Домашне завдання:1.Знайти інформацію про народності,які мешкають на теріторії України. Указати відсоткове співвідношення. 2.Намалювати толерантність. Завдання на вибір.
Урок №32
Тема: Мистецтво в діалозі культур(продовження)
1.Перегляньте презентацію в вайбері
2.Запишіть у зошитах основні визначення.
3.Домашне завдання:Зробити доповідь або презентацію на тему:"Мавританське мистецтво як зразок полікультурності."
Коментарі
Дописати коментар